Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για EDessaikos
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Συνεχίζοντας το αφιέρωμα στους αφανής φιλάθλους του Εδεσσαικου,σήμερα θα φιλοξενήσουμε στην στήλη μας τον Θωμά Σαρακινλη.

Τόμι είσαι εδώ και ένα χρόνο στην Γερμανία ,πως είναι τα πράγματα εκει;

Τα πράγματα στην Στουτγάρδη που είμαι εδώ και ένα χρόνο είναι άλλες φορές εύκολα άλλες φορές δύσκολα.Το καλό είναι ότι υπάρχουν θέσεις εργασίας,βρίσκεις εύκολα δουλειά.Πλέον έχει και πολλούς Έλληνες.Το πιο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι οτι δεν υπάρχουν σπίτια και δεν έχω φέρει τα παιδιά μου.

Είσαι ο διαχειριστής της σελίδας των φίλων του Εδεσσαικου της Στουτγκάρδης σωστά;Πως ξεκίνησε η ιδέα;

Έχω πραγματικά την τύχη και την τρελά παράλληλα να έχω το Εdessaikos Stuttgart.Η ιδέα ήταν από έναν φίλο μου και από κάποιους παλαίμαχους της ομάδας μας που ακόμα και σήμερα μου στέλνουν φωτογραφίες

Φαντάζομαι σου λειπει ο Εδεσσαικος?

Δεν χρειάζεται να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση,εσύ ειδικά ξέρεις γιατί.Ευτυχώς διαθέτουμε πολύ οργανωμένη ιστοσελίδα,μαθαίνω άμεσα τα νεα και φυσικά περιμένω κάθε Κυριακή βράδυ πως και πως να βάλεις το video του αγώνα. 

Πως κρινεις την φετινη χρονιά;

Φέτος η χρόνια ήταν καταπληκτική ο Εδεσσαικος επαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο.Γενικά η νέα διοίκηση τα δυο τελευταία χρόνια έχει αλλάξει επίπεδο την ομάδα μας.Υπάρχει οργάνωση σε ολα τα επίπεδα.

Πέρσι ξεκίνησες μια προσπάθεια στο οργανωτικό κομμάτι των waterboys.

Ναι πέρσι πράγματι έκανα την μεγάλη μου τρέλα με πανό στο γήπεδό,πήγαινα στις  προπόνησεις, ήμουν πολύ κοντά στην ομάδα.Γνώρισα τούς πάντες από διοίκηση παίκτες και έκανα τα πάντα να ξανά έρθει ο κόσμος στο γήπεδό κάτι που έλεγα στους παίκτες μας πιστεύω ότι βγήκα αληθινός.Αν ήμουν κάτω πιστεύω θα είχα ανοίξει το σύνδεσμο της ομάδας μας

Ποτέ ξεκινησε η αγαπη σου για τον Εδεσσαικο;

Η αγάπη για τον Εδεσσαικο ξεκίνησε το 1979.Οικογενειακή κατάσταση όλοι μαζί για την ομάδα μας,γύρισαμε σχεδόν όλη την Ελλάδα είναι η τρελά του πατέρα μου,που την έχω κληρονομήσει.

Που φαντάζεσαι να δεις την ομάδα μας;

Την ομάδα την θέλω στην Β'Εθνική,νομίζω πως εκεί ανήκει.Μια ζωή εκεί ήταν είναι το καμάρι του νομού Πέλλας