Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για EDessaikos
ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ... 
ΚΑΡΑΚΟΥΤΗΣ,ΝΤΟΓΟΣ ΚΑΙ ΛΑΦΑΖΑΝΙΔΗΣ 

Ο Εδεσσαικός κάνοντας πράξη την πρόθεση παραμονής του βασικού σκελετού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας και για την επόμενη χρονιά με τους ποδοσφαιριστές Γιώργο Καρακούτη,Στέφανο Ντόγο και Δημήτρη Λαφαζανίδη.
Αμέσως μετά τα τυπικά και την ολοκλήρωση της συμφωνίας και οι 3 ποδοσφαιριστές μίλησαν αποκλειστικά στο edessaikos.gr δηλώνοντας τα εξής:

Γιώργος Καρακούτης : Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στον Εδεσσαικό.Θα δώσω το 100% για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της.Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία,γι αύτο δεν το σκέφτηκα και πολύ για να ανανεώσω.

Στέφανος Ντόγος : Είμαι πολύ χαρούμενος που έμεινα στην ομάδα....Ήταν επιθυμία και των δύο πλευρών και έτσι φτάσαμε εύκολα στην συμφωνία.Ευχαριστώ πολύ τους διοικούντες της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδείξαν στο πρόσωπο μου.Εύχομαι του χρόνου να καταφέρουμε να κατακτήσουμε τους στόχους μας και είμαι πολύ αισιόδοξος γι αυτό!!!

Δημήτρης Λαφαζανίδης : Ήταν θέμα χρόνου να τα βρούμε με την διοίκηση καθώς υπήρχε πλήρης εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου.Από την πλευρά μου θα ανταποδώσω με όλες μου τις δυνάμεις,ώστε να πετύχουμε τους πρωταγωνιστικούς στόχους που έχουμε θέσει σαν ομάδα.