Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019


ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΩΦΙΔΗΣ 
#40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ#

Σήμερα το πρωί λάβαμε ηλεκτρονικά μια επιστολή απο τον γνωστό σε όλους μας φίλαθλο της ομάδας Κυριάκο Κωφιδη. ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ

Message: Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε ένα προσωπικό θέμα. Είμαι πενήντα ετών, βρίσκομαι κοντά στην ομάδα μας για πάνω από σαράντα χρόνια με τις μικρές μου δυνάμεις , έχω ζήσει στιγμές μεγάλης χαράς και δόξας , αλλά η συγκίνηση που ένιωσα στον αγώνα της Κυριακής όταν μετά το πρώτο γκολ όλοι οι παίκτες της ομάδας μας με πρώτο τον σκόρερ Γιάννη Παντελίδη ήλθαν σε μένα για να πανηγυρίσουμε μαζί ήταν κάτι το ανεπανάληπτο. Τους ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την τιμή που μου κάνανε και τους εύχομαι ο Θεός να τους χαριζει υγεία και δύναμη ώστε να συνεχίζουν να μας προσφέρουν τέτοιες όμορφες . Τέλος θα ήθελα να συγχαρώ τα παιδιά της διοίκησης και το προπονητικό επιτελείο που μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες έφτιαξαν αυτή τη θαυμάσια ομάδα που αν δεν είχε τη φοβερή γκαντεμιά των πρώτων αγωνιστικών αλλά και τις διαιτητικές σφαγές σε Θέρμη και Αγκαθιά θα είχε τουλάχιστον 10 βαθμούς ακόμα και θα πάλευε τώρα για την άνοδο. Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και παρακαλώ να αναρτηθεί αυτό το μήνυμα στο πεδίο των ειδήσεων του ιστότοπου γιατί είναι πολύ σημαντικό για μένα. Κυριάκος Κωφίδης , Έδεσσα 3/12/2019