Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Αποτέλεσμα εικόνας για edessaikos
ΤΡΙΑΔΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΩΝ

Ο Εδεσσαϊκός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του, με τους ποδοσφαιριστές Νίκο Βαλαβάνη,Μάριο Τσελέπη και Αλέξανδρο Φουδούλη.

Σε αποκλειστικές δηλώσεις στο επίσημο site της ομάδας οι 3 νεαροί ποδοσφαιριστές δήλωσαν:

Νίκος Βαλαβάνης:Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του Εδεσσαϊκού που έδειξε εμπιστοσύνη για 3η συνεχόμενη χρονιά στο πρόσωπο μου.Απο την πλευρά μου θα δώσω το καλύτερο για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της


Μάριος Τσελέπης:Eίμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που για δεύτερη χρονιά η ομάδα του Εδεσσαϊκού πιστεύει σε μένα και μου δίνει την δυνατότητα να ξεδιπλώσω το ταλέντο μου.Εγώ και οι συμπαίκτες μου θα κάνουμε τα πάντα για να φτάσει η ομάδα εκεί που της αξίζει. 

Αλέξανδρος Φουδούλης:Είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω στην ομάδα,εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά με υγεία πάνω απ'όλα και να πετύχουμε τους στόχους μας.

 ¨