Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

Α.Σ. Εδεσσαϊκός - Βικιπαίδεια
ΑΜΕΣΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ Ο ΒΑΪΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την συνεργασία της ομάδας με τον Στεργιόπουλο Βάιο, που θα αναλάβει την θέση του άμεσου συνεργάτη του κ. Ασλανίδη και υπεύθυνου φυσικής κατάστασης.Ο κ. Στεργιόπουλος, που θα παραμείνει και στην ακαδημία του Εδεσσαϊκού, αναμένεται να βοηθήσει με τις γνώσεις και την εμπειρία του στην πραγματοποίηση των στόχων της ομάδας. Ο Βάιος είναι απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α. με ειδικότητα στο ποδόσφαιρο, έχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην προπονητική και είναι κάτοχος διπλώματος προπονητή UEFA A.Στο παρελθόν έχει εργαστεί σαν συνεργάτης προπονητή και υπεύθυνος φυσικής κατάστασης σε επαγγελματικές ομάδες (Κασσάνδρα Β΄ Εθνική, Παύλος Μελάς Γ΄ Εθνική, Π.Α.Ο.Ν.Ε. Γ΄ Εθνική, Αναγέννηση Επανομής Β’ Εθνική, Απόλλων Αρναίας Γ΄ Εθνική), ενώ έχει διατελέσει προπονητής σε ερασιτεχνικές ομάδες της Θεσσαλονίκης και της Πέλλας και έχει εργαστεί πολλά χρόνια σαν προπονητής σε ακαδημίες ποδοσφαίρου, με την τελευταία πενταετία να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ακαδημία του Εδεσσαϊκού από την θέση του προπονητή και τεχνικού διευθυντή.
Οι πρώτες του δηλώσεις: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση του Εδεσσαϊκού και τον προπονητή κ. Ασλανίδη για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου, να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα από ένα νέο πόστο. Συμπληρώνω πέντε χρόνια στην οικογένεια του Εδεσσαϊκού και δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά την πρόταση που μου έγινε. Αισθάνομαι τυχερός που ανήκω και εργάζομαι τα τελευταία χρόνια σε μια από τις πιο ιστορικές ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου και θα προσπαθήσω στον νέο μου ρόλο να συνδράμω στην βελτίωση του συλλόγου και την εκπλήρωση των στόχων του. Είναι τιμή για μένα, αλλά και μεγάλη ευθύνη να είμαι παραγωγικός και ωφέλιμος για τον Εδεσσαϊκό.»
Καλωσορίζουμε τον Βάιο στην πρώτη ομάδα και του ευχόμαστε καλή χρονιά και επιτυχίες!