Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για τον edessaikos

O ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΕΔΕΣΣΑΪΚΌ

Ο Εδεσσαϊκός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την μεταγραφή του Γιάννη Νικολαΐδη .Ο ποδοσφαιριστής με καταγωγή από την Θεσσαλονίκη έχει γεννηθεί στις 16 Σεπτεμβρίου του 2000 και αγωνίζεται ως αριστερό μπακ Έχει αγωνιστεί με τις ομάδες της ΑΟ Καρδίας,ΑΕ Ευόσμου, Milano City(Serie D),Ηρακλή Ψαχνων,Εθνικό Σοχου, ενώ ξεκίνησε από τα τμήματα υποδομής του Ηρακλή Θεσσαλονίκης και του Αγροτικού Αστέρα.

Στις πρώτες δηλώσεις του, ο Γιάννης μας είπε:

Είμαι στην ευχάριστη θέση να γνωστοποιήσω πως πλέον ανήκω στην ομάδα του Εδεσσαϊκού.Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και ελπίζω να καταφέρουμε να εκπληρώσουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.Σε προσωπικό επίπεδο έχω θέσει και εγώ τους δικούς μου στόχους για την φετινή χρονιά.Αισιοδοξώ για μια καλή ποδοσφαιρική σεζόν με υγεία και χαρές με την φανέλα του Εδεσσαικού.

Γιάννη καλώς ήρθες στον Εδεσσαϊκο