Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022

 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για τον edessaikos

O ΚΩΣΤΑΣ ΜΥΛΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΕΔΕΣΣΑΪΚΟΥ 


Η διοίκηση του Εδεσσαϊκου γεμάτη περηφάνια βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει και να καλωσορίσει στο δυναμικό της ομάδας 
τον Κώστα Μυλωνά 
Ο 16χρονος ταλαντούχος Εδεσσαιος μέσοεπιθετικός , προέρχεται από τα σπλάχνα του Συλλόγου, θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του νομού και παράλληλα είναι ο αρχηγός στην ομάδα της ΕΠΣ Πέλλας. 

Στις πρώτες του δηλώσεις ο νεαρός άσσος των Πράσινων μας είπε :
Είμαι από 6 χρονών στην ακαδημία του Εδεσσαϊκου οπου έκανα και τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα. Με την σωστή καθοδήγηση και εκγύμναση από τους προπονητές μου κύριους Στεργιόπουλο, Τσιρογκα και Πεχλιβάνη έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα και τους ευχαριστώ πολύ.Πλέον είμαι  πολύ χαρούμενες που είμαι μέλος και εγώ αυτού του ιστορικού συλλόγου, έχοντας πολύ έμπειρους συμπαίχτες δίπλα μου. Εύχομαι να πάει καλά η ποδοσφαιρική μας χρόνια με πολλές νίκες και επιτυχίες και πάνω απο ολα ποδοσφαιρικό εγωισμό!