Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για εδεσσαικοσ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕΡΕΤΗ

Για πρώτη φορά το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας και ένας από τους πιο ποιοτικούς που διαθέτει ο Εδεσσαικός,Γιάννης Σερέτης σε μιά συνέντευξη εφ'όλης της ύλης.









Γιάννη για ποιό λόγο επέλεξες τον Εδεσσαικό?

'Οταν σε καλεί μιά ομάδα με το όνομα του Εδεσσαικού αυτό είναι από μόνο του ένα έξτρα κίνητρο.Επίσης όταν μίλησα με τον πρόεδρο και τον γενικό αρχηγό και μου εξήγησαν τους στόχους της ομάδας,που δεν είναι άλλοι από το να επαναφέρουμε τον Εδεσσαικό στις μεγαλύτερες κατηγορίες εκεί που πραγματικά ανήκει,τότε σκέφτηκα ότι θα μου αρέσει πάρα πολύ να είμαι και εγώ μέλος σε κάτι τόσο καλό που χτίζεται και δέχτηκα την πρόταση της ομάδας.

Μια ευχή για την νέα σελίδα της καριέρας σου

Η ευχή που κάνω για φέτος είναι να έχουμε όλοι μας υγεία που είναι και το πιο σημαντικό και στο τέλος της χρονιάς να έχουμε πετύχει τους στόχους μας

Τι να περιμένουν οι φίλαθλοι του Εδεσσαικού από τον Γιάννη

Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ στον κόσμο της 'Εδεσσας είναι πως θα δουλεύω κάθε μέρα μέσα στο γήπεδο για το καλό της ομάδας και την επίτευξη των στόχων της.

Ποιά ήταν η καλύτερη και ποιά η χειρότερη στιγμή στην καριέρα σου?

Η καλύτερη στιγμή μέχρι τώρα ήταν σίγουρα η πρώτη επαγγελματική συμμετοχή σε ηλικία 17 ετών με την φανέλα του 'Αρη.'Οσο για την χειρότερη μόνο ένα πρόβλημα υγείας θα μπορούσε να μείνει στην μνήμη μου,αλλά δόξα το Θεό μέχρι στιγμής,μου έχουν πάει όλα καλά και το ίδιο εύχομαι να συμβεί και φέτος.

Λίγα λόγια για τον άνθρωπο Γιάννη

Δεν μου αρέσει να μιλάω για μένα.Σίγουρα θα έχω κάποια καλά και κάποια άσχημα στοιχεία στον χαρακτήρα μου,αλλά καλύτερα ας με κρίνουν άλλοι.

Πως πέρνας τον ελεύθερο χρόνο σου

Τον ελεύθερο χρόνο μου τον περνάω ήρεμα με ανθρώπους που αγαπάω.

Θέλεις να εύχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που σε βοήθησαν μέχρι τώρα?

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τους προπονητές που με βοήθησαν να εξελιχθώ ποδοσφαιρικά και τέλος,τους γονείς μου που με στηρίξανε και με στηρίζουν ακόμα,σε όποια επιλογή και αν κάνω.

Γιάννη σε ευχαριστούμε