Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για EDessaikos
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΑΖΑΡΟΥ ΦΩΤΙΑ
Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο www.edessaikos.gr ο έμπειρος αμυντικός της ομάδας μας Λάζαρος Φωτιάς.Χαλαρός και απολαυστικός μακρυά από το άγχος και την πίεση της καθημερινότητας ο Λάζαρος μας μιλησε για την ζώη του,δίνοντας παράλληλα και το στίγμα του Εδεσσαικού για την καινούρια χρονιά.

Λάζαρε για ποιό λόγο επέλεξες τον Εδεσσαικό?
Καταρχάς καλησπέρα σας,ο λογος που επέλεξα να έρθω στον Εδεσσαικό ήταν για επαγγελματικούς λόγους.Ήθελα μετά απο χρόνια να βοηθήσω μια ομάδα του νόμου μου και αυτό έγινε μετά από συζητήσεις με την διοίκηση της ομάδας όπου είδα οτι υπάρχει πλάνο οργάνωση και διάθεση για κατι καλό.Επίσης όσοι δε γνωρίζουν είμαι στο πτυχίο για το μαθηματικό όπου ήταν ακόμα ένας ακομα λόγος προσωπικός να βρίσκομαι κοντά στο σπίτι μου.

Μια ευχή για την νέα σελίδα της καριέρας σου
Θέλω να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου πρώτα για την ομάδα μου να πετύχει γρήγορα τους στόχους της,να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο να φέρουμε κοντά μας τον κόσμο της ομάδας,να έχουμε υγεία όλοι μας και απο την μεριά μου να κανω το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσω και εγω απο την πλευρά μου την ομαδα! Και φυσικά να δούμε την ομαδα πιο ψηλά και να μην κοιτάμε πίσω !

Τι να περιμένουν οι φίλοι του Εδεσσαικού από τον Λάζαρο

Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και θα κάνω αυτό που έκανα τόσα χρόνια ,να τιμάω την ομάδα και την φανέλα όπου έπαιζα.'Απο έκει και πέρα θα προσπαθήσω βοηθήσω και την ομάδα με την εμπειρία και με τις παραστάσεις που έχω αποκτήσει.

Ποια ήταν η καλύτερη και ποιά η χειρότερη στιγμή της καριέρας σου

Το ποδόσφαιρο είναι σαν το καρδιογράφημα έχει τα πάνω και τα κάτω του συνεχώς.Αν όμως φωτογράφιζα δυο στιγμές στην καριέρα μου αυτές θα ήταν η μεταγραφή μου στην Πάρμα και η χειρότερη ο τραυματισμός σε μικρη ηλικία στα 14 του πρόσθιου χιαστού στην ομαδα του Ηρακλή!

Λίγα λόγια για τον άνθρωπο Λάζαρο

Όσα αναφορά προσωπικά εμένα είμαι ένας άνθρωπος που τον χαρακτηρίζει το φιλότιμο,ειμαι ευγενικός και εχω πάρει σωστές αρχές απο την οικογένεια μου τοσα χρόνια !

Πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου?

Ο ελεύθερος χρόνος μου γεμίζει με την δεύτερη μου αγάπη τα μαθηματικά όπου είμαι στην τελική φάση για το πτυχίο μου.Επίσης μου αρέσει μια καλή ταινία στον κινηματογράφο και φυσικά να καθόμαι να συζητώ με τους φιλους μου !

Θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που σε βοήθησαν για να αναδείξεις το ταλέντο σου

Αυτούς που θέλω να ευχαριστήσω κατά κύριο λόγο είναι οι γονείς που με στάθηκαν σε όλη την ποδοσφαιρική μου καριέρα όπου ήταν κοντά μου στα παντα και με βοήθησαν πολύ.Απο εκεί και πέρα είχα την τύχει να συνεργαστώ με τον κ.Coleman όπου ειναι προπονητής στην Εθνική Ουαλίας τωρα και με τον κύριο Σταματόπουλο και τον κύριο Κολονέλο.Με βοήθησαν πολύ και οι τρεις τους με την με εμπειρία τους και την νοοτροπία τους.

Eυχαριστούμε Λάζαρε