Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020


Αποτέλεσμα εικόνας για EDEssaikos

Γιάννης Τσολακίδης : Να κάνουμε το βήμα για πιο ψηλά και να ξανασηκώσουμε το κύπελλο!!


Για τον πρώτο αγώνα του Εδεσσαϊκού το 2020 αλλά και για  τους στόχους της νέας χρονιάς μίλησε στο pelllanews.gr ο Γιάννης Τσολακίδης Ο φορμαρισμένος επιθετικός της ομάδος των καταρρακτών παρουσίασε στον Στέφανο Μίντζα και  την προσωπική του πορεία στο ποδόσφαιρο, από την αρχή της καριέρα του μέχρι την ημέρα που φόρεσε τη φανέλα με την τρίαινα. 
Για την προσωπική του πορεία 
Ξεκίνησα ουσιαστικά το ποδόσφαιρο σε μικρή ηλικία πηγαίνοντας στην περιοχή όπου ζούσα στις ακαδημίες του Εθνικού Αξιουπολης.
Στην συνέχεια ήμουν στον Αλέξανδρο Κιλκίς η όποια ακαδημία με βοήθησε παρά πολύ, βρισκόμουν εκεί από τα 10 μου χρόνια μέχρι τα 14. Ύστερα βρέθηκα στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ όπου έμεινα μέχρι τ 21 μου έχοντας καταφέρει να κάνω επαγγελματικό συμβόλαιο στα 17 μου.
Στη συνέχεια είχα βρεθεί δανεικός από τον ΠΑΟΚ σε ομάδες Β εθνικής όπως τον Πανελευσινιακό και Αιγινιακό και σε ομάδα της Κύπρου Α εθνικής την Καρμιωτισσα!
Ύστερα έλυσα το συμβόλαιο μου με δίκη μου επιλογή, συνεχίζοντας στον Αιγινιακό κάνοντας ένα διετές συμβόλαιο ! Ως που φέτος ήρθα στον Εδεσσαϊκό.


Για τον πρώτο αγώνα του 2020 με τον Αγροτικό 
Ήταν ένας αγώνας σε ένα πολύ κακό αγωνιστικό χωρο. Δεν μπήκαμε καθόλου καλά στον αγώνα για αυτό δεχτήκαμε και ένα εύκολο γκολ στα πρώτα λεπτά , αλλά αλλάξαμε την εικόνα μας στα τελευταία 25-30 λεπτά του πρώτου ημιχρόνου ισοφαρίσαμε και είχαμε πολλές ευκαιρίες ! Στο 2 ημίχρονο προσπαθήσαμε και βγήκαμε μπροστά για να βάλουμε ένα δεύτερο γκολ αλλά τελικά δεχτήκαμε τέρμα και ήμασταν πίσω στο σκορ 2-1 αλλά τελικώς ευτυχήσαμε στο τέλος βάλαμε ένα σημαντικό γκολ θα έλεγα και πήραμε τον βαθμό της ισοπαλίας όποτε κρατάμε το βαθμό και συνεχίζουμε. 
Για τον επόμενο αγώνα με την Καλλικράτεια 
Πιστεύω πως ο επόμενος αγώνας μας κόντρα στην Καλλικρατεια μέσα στην έδρα μας είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας για να κάνουμε το βήμα για να φτάσουμε ακόμα πιο ψηλά ! Γνωρίζω πως ο κόσμος της Έδεσσας βρίσκεται ήδη δίπλα μας και θα ήθελα να βρίσκονται ακόμα πιο πολλοί στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος στους αγώνες μας που παίζουμε στην έδρα μας, άλλωστε σε γεμίζει πολύ μέσα σου όταν βλέπεις τον κόσμο να είναι κοντά σου και να στηρίζει την προσπάθεια της ομάδος. 



Για τον αγώνα κυπέλλου με τον Αλμωπό και τον στόχο του κυπέλλου
Δυστυχώς δεν βρισκόμουν πέρσι στην ομάδα όταν κατάφεραν και πήραν το κύπελλο ! Εμένα πάντως προσωπικά μέσα στους στόχους μου της καινούργιας χρονιάς είναι και το κύπελλο πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε να φτάσουμε έως τον τελικό και να το ξανασηκώσουμε πιστεύω πολύ στην ομάδα μου
Για  τους προσωπικούς του στόχους για το 2020
Οι στόχοι που θέτω προσωπικά εγώ είναι να φτάσουμε τον Έδεσσαικο όσο πιο ψηλά γίνεται γιατί υπάρχει πολύ καλό υλικό και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε γιατί μας αδικεί ακόμα και η 6 θέση που έχει η ομάδα αυτή την στιγμή